Case

Verruckelyk Slagers Delicatessen

Disciplines: Branding, Design, Print

Verscholen in het Groene Hart ligt het dorpje Linschoten. Zes dagen in de week staat Ferry Lempers hier achter de toonbank van zijn slagerij. Lempers is slager in hart en nieren, als klein jongetje fietste hij al achter zijn buurman aan, die slachter was.

Het vuur is vanaf toen alleen maar harder gaan branden en inmiddels bereidt Lempers op ambachtelijke wijze allerlei vlees, ham en worst en andere specialiteiten.
Zijn rauwe beenham hoort bij de beste van Nederland. Vanuit die hartstocht is het huismerk Verruckelyk ontstaan: slagersdelicatessen uit het Groene Hart, waaronder het prijswinnende Strivali.

Packaging

Lempers: "Daarom worden de worstsoorten en vleeswaren tot in de verre omtrek gewaardeerd. Hier is sprake van passie, een ‘onvoorwaardelijke liefde’ voor het vak, en dat proef je!"
Dat idee hebben we vertaald naar packaging design dat past bij de ambachtelijk manier van worst maken. Een visuele identiteit voor het merk Verruckelyk.

Als er iets is waar ons hart sneller van gaat kloppen is het wel een mooie stijl en verpakking ontwerpen voor food gerelateerde opdrachtgevers.

De complete positionering van het merk Verruckelyk is daarmee een feit: Van concept en ontwerp van de identiteit tot het complete packaging design, alle elementen dragen bij aan het bouwen van een sterk merk.

Productwaaier

Als onderdeel van de promotie en communicatie van het merk ontwikkelden we een productwaaier waarin alle droge worsten worden gepresenteerd. Alle worsten hebben een uniek nummer gekregen. De productfotografie is door ons in-house gerealiseerd.

Collega's die aan deze case hebben gewerkt:

Arjan
creatief directeur
Pauline
designer

Meer weten over deze case?

Bel of e-mail Arjan

0182 - 384 233

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding