Reprovinci

Wat we maken. Waar we trots op zijn.

 
case

Remij - Niets is zonder waarde

Als 100% dochteronderneming van Kruiswijk richt Remij zich op het maken van granulaat uit sloopafval. Dat puin wordt slim hergebruik als grondstof voor nieuwe bouwmaterialen zoals betonblokken en platen. Wat wordt gesloopt is dus niet per definitie verloren, maar krijgt betekenis in een tweede 'leven'.

Wij ontwikkelden de naam, de visuele identiteit & branding en schreven het manifest en merkbelofte.

 
Case

Explosie van expressie

 
case

Willem van Oranje Scholengroep

Hoe ontwerp je een corporate identity voor een scholengroep, zodat die zich onderscheidt van andere scholen?
Iedere school wil immers graag hetzelfde bieden aan zijn leerlingen: respect, uitdaging, veiligheid en structuur. De Willem van Oranje Scholengroep hielp ons een stuk op weg met hun voorkeur voor het beeld van een olijfboom - vanuit de christelijke traditie een symbool met veel betekenis. Nou, daar konden we wel wat mee. Kijk maar...

 
case

Metalflex - Mastering Expectations

Al jaren is Metalflex een stabiele partner in het koud walsen van aluminium profielen. De organisatie groeit, en daarmee de vraag of de koers die zij varen op het gebied van communicatie nog de juiste is.

Het antwoord op de vraag is begonnen met een zoektocht naar wie Metalflex is ...

 
Case

Vink Koeltechniek & Slob Koudetechniek

 
case

VWCO wint iF Design Award 2018 

VWCO heeft dit jaar de iF Design Award, de wereldberoemde designprijs gewonnen!

Het winnende product, De Techman Robot TM5, won in de discipline product, in de categorie Industrie. In opdracht van VWCO, de distributeur van de robot in de Benelux, ontwikkelden wij de productwebsite.

 
case

Vind jouw HIPP dealer!

HIPP Design ontwikkelt en produceert maatwerk LED spiegels. Daarbij zijn kwaliteit en oog voor detail de uitgangspunten. Vanuit een groot dealer netwerk zijn bijna in heel Nederland hun spiegels te koop. Omdat het verkoopkanaal op orde was, lag de focus voor ons op het maken van een online etalage voor HIPP Design.

Bekijk de website van HIPP-design op:
hipp-design.nl

 
Case

muZIEum opent je de ogen

 
case

SWINN - the structural engineers

Ingenieursbureau SmitWesterman is een prachtig voorbeeld van sterk ondernemerschap: op tijd accelereren en keuzes durven maken. Eén van die keuzes is het besluit om na 44 jaar de gevestigde naam te veranderen in SWINN - the structural engineers.

Drie hoeken als beeld voor de drie kernwaardes deskundig, betrokken en inventief vormen samen de letter S.

 
case

Vlekkeloos resultaat met OsmosePunt

Osmosewater, ook wel gedemineraliseerd water genoemd, kan je nu ook tappen in de Krimpenerwaard. Kom vanaf februari 2018 naar OsmosePunt in Bergambacht en gebruik osmosewater voor een vlekkeloos resultaat!

Door het gebruiken van osmosewater is het niet nodig om zeep of chemicaliën te gebruiken.

 
Case

Lekkerkerker Groep

 
case

Lopik Oost: Wonen waar de zon opkomt

Hoe creëer je veel aandacht voor je vastgoedproject?
Lees hoe we bij dit project de vastgoedcommunicatie tot in de puntjes hebben verzorgd met als resultaat een goed bezochte informatie-avond:

Enthousiasmeren gaat veel verder dan draagvlak creëren!

 
case

Verheij: Communicatie van A tot Z

Bij Verheij, gespecialiseerd in groenvoorziening, zetten zo’n 150 medewerkers zich dagelijks actief in voor het onderhoud en de aanleg van buitenruimten.

Vanuit die basis werkten we de afgelopen jaren samen met Verheij aan het overbrengen van die herkenbare identiteit naar buiten toe.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding