Reprovinci

Wat we maken. Waar we trots op zijn.

 
case

SWINN, The Structural Engineers

Ingenieursbureau SmitWesterman is een prachtig voorbeeld van sterk ondernemerschap: op tijd accelereren en keuzes durven maken. Eén van die keuzes is het besluit om na 44 jaar de gevestigde naam te veranderen in SWINN, The Structural Engineers.

Drie hoeken als beeld voor de drie kernwaardes deskundig, betrokken en inventief vormen samen de letter S.

 
Case

Identiteit Oude en Nieuwe Kerk Delft

 
case

Kruiswijk

Kruiswijk
Al decennia lang opererend onder de naam Kruiswijk Vlist, heeft het familiebedrijf de stap genomen naar een nieuw pand om zo de groei te realiseren die het ambieert.

Kruiswijk is hiermee klaar voor de volgende stap: Kwaliteitswerk blijven leveren met nuchtere mentaliteit, maar dan voor héél Nederland.

 
case

Expositie Oude Kerk Delft

De afgelopen twee jaar hebben we in opdracht van de Oude en Nieuwe Kerk Delft een expositie ontwikkeld die de markante personages en unieke elementen uit de Oude Kerk laat zien.

Deze expositie brengt de geschiedenis van de Oude Kerk echt tot leven.

 
Case

Unieck: met zorg en eigen wijsheid

 
case

Campagne SRS: Buffelen

De campagne #buffelen.
Met als doel: zorgen dat SRS zichtbaar is en nieuwe klanten krijgt.

De opvallende uitstraling, de toon van de campagne zijn beiden een perfecte reflectie van het DNA van SRS

 
case

muZIEum opent je de ogen

muZIEum
Het gevoel van ‘begrijpen door te ervaren’ werd de focus van de externe communicatie van muZIEum.

muZIEum opent je de ogen. Deze slogan vertelt in één zin het hele verhaal van het museum.