Reprovinci

Wat we maken. Waar we trots op zijn.

 
case

Willem van Oranje Scholengroep

Hoe ontwerp je een corporate identity voor een scholengroep, zodat die zich onderscheidt van andere scholen?
Iedere school wil immers graag hetzelfde bieden aan zijn leerlingen: respect, uitdaging, veiligheid en structuur. De Willem van Oranje Scholengroep hielp ons een stuk op weg met hun voorkeur voor het beeld van een olijfboom - vanuit de christelijke traditie een symbool met veel betekenis. Nou, daar konden we wel wat mee. Kijk maar...

 
Case

Metalflex - Mastering Expectations

 
case

De Goudsche Stoomblekerij

Een opdracht naar onze aard: van strategie tot productie.

Reprovinci had van begin tot eind een duidelijke visie, van ontwerp van het logo tot de papierkeuze van de brochure.

 
case

VWCO wint iF Design Award 2018 

VWCO heeft dit jaar de iF Design Award, de wereldberoemde designprijs gewonnen!

Het winnende product, De Techman Robot TM5, won in de discipline product, in de categorie Industrie. In opdracht van VWCO, de distributeur van de robot in de Benelux, ontwikkelden wij de productwebsite.

 
Case

muZIEum opent je de ogen

 
case

Sirkelslag interactief spel!

Sirkelslag is een jaarlijks terugkerend jongeren evenement van de Protestantse Kerk Nederland. Het grootste, spannendste en meest interactieve spel tussen meer dan 600 groepen.

We zijn trots dat we het interactieve deel voor onze rekening hebben kunnen nemen!

 
case

Maak kennis met het Schoonhovens College

Je zit in groep 8 en gaat volgend jaar naar de middelbare school. Maar voor welke school moet je kiezen? Het Schoonhovens College helpt aanstaande brugklassers bij die keuze! Ga naar de open dag, lees de krant en ontdek wat je in de eerste klas allemaal te wachten staat.

 
Case

Expositie Oude Kerk Delft

 
case

ICCO offline en online jaarverslag

ICCO offline en online jaarverslag
Een duidelijk jaarverslag dat zo helder en volledig mogelijk de stand van zaken bij ICCO weergeeft. Dat was het doel voor deze opdracht. De informatie wordt online en offline gedeeld: een kolfje naar onze hand dus.

De meerwaarde van een online jaarverslag is dat het makkelijk te delen is én dat de content dynamisch gevisualiseerd kan worden

 
case

Lopik Oost: Wonen waar de zon opkomt

Hoe creëer je veel aandacht voor je vastgoedproject?
Lees hoe we bij dit project de vastgoedcommunicatie tot in de puntjes hebben verzorgd met als resultaat een goed bezochte informatie-avond:

Enthousiasmeren gaat veel verder dan draagvlak creëren!

 
Case

Lekkerkerker Groep

 
case

Campagne SRS: Buffelen

De campagne #buffelen.
Met als doel: zorgen dat SRS zichtbaar is en nieuwe klanten krijgt.

De opvallende uitstraling, de toon van de campagne zijn beiden een perfecte reflectie van het DNA van SRS

 
case

Unieck: met zorg en eigen wijsheid

Unieck is een zorginstelling met een licht brutaal karakter, met de instelling: verder gaan waar anderen stoppen, maar altijd eerlijk en duidelijk.

Met deze stap legt Unieck een solide basis voor de toekomst.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding