Reprovinci

Wat we maken. Waar we trots op zijn.

 
case

FairClimateFund

Herpositionering en Website FairClimateFund
FairClimateFund zorgt voor een eerlijk klimaat voor iedereen. Hoe zij dit precies doen? Door de verkoop van Carbon Credits! Wij hebben voor FairClimateFund een nieuwe positionering ontwikkeld die recht doet aan de kernwaarden van de organisatie

 
Case

Remij - Niets is zonder waarde

 
case

Identiteit Oude en Nieuwe Kerk Delft

Identiteit Oude en Nieuwe Kerk Delft
Wanneer je de kans krijgt om een identiteit te ontwerpen en ontwikkelen voor een ‘organisatie’ die al bijna 1000 jaar bestaat dan grijp je die vanzelfsprekend met twee handen aan. Twee van de meest bekende kerken van Nederland.

Hoe krijg je de grootsheid, het sacrale van beide kerken gevat in één herkenbaar, tijdloos beeld?

 
case

Civic Engagement Alliance

Civic Engagement Alliance is een samenwerkingsverband van verschillende charitatieve ondernemingen, waarvan ICCO de initiatiefnemer is. Zij ondersteunen de lobby voor inclusieve ontwikkeling in het Zuiden, waarbij ook de meest kwetsbare mensen worden bereikt.

"De snelle reacties van Reprovinci op aanpassingsverzoeken en de uitgebreide antwoorden op onze vragen hebben geresulteerd in een mooie website die makkelijk te onderhouden is."

 
Case

Metalflex - Mastering Expectations

 
case

Willem van Oranje Scholengroep

Hoe ontwerp je een corporate identity voor een scholengroep, zodat die zich onderscheidt van andere scholen?
Iedere school wil immers graag hetzelfde bieden aan zijn leerlingen: respect, uitdaging, veiligheid en structuur. De Willem van Oranje Scholengroep hielp ons een stuk op weg met hun voorkeur voor het beeld van een olijfboom - vanuit de christelijke traditie een symbool met veel betekenis. Nou, daar konden we wel wat mee. Kijk maar...

 
case

Wervingscampagne Kruiswijk

Tijdens de Open Bedrijvendag 2018 is iedereen welkom om een kijkje te komen nemen bij Kruiswijk. Het nieuwe pand wordt op 14 april tussen 9.00 – 12.00 uur opengesteld voor publiek. Met een gerichte campagne laten we zien hoe mooi het werk is dat Kruiswijk doet.

De video wordt goed bekeken op Facebook. Hij is echt super tof geworden!

 
Case

Maak kennis met het Schoonhovens College

 
case

muZIEum opent je de ogen

Website muZIEum
Het doel van de restyle van muzieum.nl was de conversie verhogen. Het belangrijkste is tenslotte dat mensen naar muZieum komen en dus kaartjes kopen.

Alles is veel overzichtelijker en bondiger. Ik kan nu al in de statistieken terugzien dat bepaalde pagina’s meer bekeken worden.

 
case

SWINN - the structural engineers

Ingenieursbureau SmitWesterman is een prachtig voorbeeld van sterk ondernemerschap: op tijd accelereren en keuzes durven maken. Eén van die keuzes is het besluit om na 44 jaar de gevestigde naam te veranderen in SWINN - the structural engineers.

Drie hoeken als beeld voor de drie kernwaardes deskundig, betrokken en inventief vormen samen de letter S.

 
Case

Lekkerkerker Groep

 
case

Verheij: Communicatie van A tot Z

Bij Verheij, gespecialiseerd in groenvoorziening, zetten zo’n 150 medewerkers zich dagelijks actief in voor het onderhoud en de aanleg van buitenruimten.

Vanuit die basis werkten we de afgelopen jaren samen met Verheij aan het overbrengen van die herkenbare identiteit naar buiten toe.

 
case

Kruiswijk

Kruiswijk
Al decennia lang opererend onder de naam Kruiswijk Vlist, heeft het familiebedrijf de stap genomen naar een nieuw pand om zo de groei te realiseren die het ambieert.

Kruiswijk is hiermee klaar voor de volgende stap: Kwaliteitswerk blijven leveren met nuchtere mentaliteit, maar dan voor héél Nederland.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding