Onze werkwijze
Wie goed wil communiceren moet een duidelijke boodschap te vertellen hebben. Daarom gaan wij kijken naar wat jullie drijft, waarom jullie doen wat jullie doen en wat er nodig is voor een mooi merk.
1. Denken
Wij kunnen jouw merk pas bouwen als we weten wie je bent. Vanaf de eerste gesprekken leren we jouw organisatie kennen. En dat is meer dan het product dat je maakt of de dienst die je levert. Wij willen vooral weten waarom je doet wat je doet. We stellen lastige vragen en komen met eerlijke antwoorden. We zijn er niet voor ‘zomaar een mooi plaatje’, maar voor een stevig fundament.
2. Creëren
Met alle verzamelde informatie maken wij het fundament van jouw communicatie. We schrijven jouw merkverhaal, zetten de communicatiestrategie op papier en ontwerpen de visuele identiteit. Wij komen onze plannen presenteren. Een belangrijk moment, want hier gaan we straks alles op baseren. Ben jij net zo enthousiast als wij? Dan is het tijd om mooie dingen te gaan maken.
3. Lanceren
Het moment is hier om naar buiten te gaan. We ontwerpen een website, bedenken campagnes, produceren video's, maken magazines op en regelen alles wat jij nodig hebt om jouw doelgroep te bereiken. Alles draagt bij aan jouw merk.