Case

De Vries en Verburg

Disciplines: Strategie, design, video

De Vries en Verburg is niet zomaar een bouwbedrijf, en dat zie je aan alles. Je ziet het aan de prachtige bouwprojecten en de vooruitstrevende doelstellingen op het gebied van duurzaamheid. Maar je ziet het ook aan de zonen die hun vaders binnen het bedrijf opvolgen, en aan het feit dat werknemers gemiddeld heel lang blijven zitten. Want als je bij De Vries en Verburg zit, waarom zou je dan ergens anders naartoe gaan?

Manifest

Ons Karakter

De Vries en Verburg bouwt op karakter. Het gaat daarbij niet alleen om het neerzetten van mooie gebouwen. Dat nieuwe gebouw, brengt nieuwe mogelijkheden voor de klant. Het is een project waar een gedreven team keihard aan heeft gewerkt. Een project dat bijdraagt aan hoe we in de toekomst wonen en werken.

Van verhaal naar merkfilm

Het manifest werd de basis voor een bedrijfsfilm. Een film waarin de mensen die alles mogelijk maken centraal staan. Portretten van verschillende medewerkers op hun eigen werkplek vormen de rode draad in de film.

Topkarakters

In Topkarakters leert presentator Chris meer over verschillende functies. Wat doet die timmerman eigenlijk? Hoe word je werkvoorbeider? En waarom is het zo mooi om servicemonteur te zijn bij De Vries en Verburg? In dit format gaan we op een leuke manier op zoek naar antwoorden. Bovendien zie je gelijk hoe de collega's het werk met elkaar leuk maken.

Interne communicatie

We ontwikkelden diverse offline uitingen. In het introductieboekje lezen nieuwe medewerkers alles over de functies en het bedrijf. Een perfecte manier om kennis te maken met je nieuwe werkgever. Voor de innovatieruimte werd een inspirerende tijdlijnwand ontworpen.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding