Case

Verheij: Communicatie van A tot Z

Disciplines: Design, Websites

Bij Verheij, gespecialiseerd in groenvoorziening, zetten zo’n 150 medewerkers zich dagelijks actief in voor het onderhoud en de aanleg van buitenruimten.

Een no-nonsense bedrijf dat hard werkt en veel waarde hecht aan persoonlijk contact. Altijd met een hoge kwaliteitseis en nooit zonder plan. Het motto ‘Doeners die denken’ is niet voor niets het fundament voor alles waar Verheij voor staat.

Samenwerking

Vanuit die basis werkten we de afgelopen jaren samen met Verheij aan het overbrengen van die herkenbare identiteit naar buiten toe. Dit deden we door consistent te zijn in het verhaal en altijd uit te gaan van de kracht van Verheij.

Door alle veranderingen en groei heen, zijn de uitingen en middelen meegegroeid. Dit was mogelijk omdat we er altijd voor hebben gezorgd dat we elkaar goed begrijpen.

Want iets moois maken doe je niet alleen.

Vanuit die basis werkten we de afgelopen jaren samen met Verheij aan het overbrengen van die herkenbare identiteit naar buiten toe.

Website

Verheij heeft een krachtige website die projecten, branches, dienstverlening en actualiteiten in beeld brengt.

De website is ook de ingang voor verschillende portalen: medewerkers en opdrachtgevers kunnen via deze manier toegang krijgen tot hun eigen beveiligde omgeving. Verschillende landingspagina's (bijv. beleeftuinen) worden ingezet voor sterke marketing campagnes.

Bekijk hier verheijbv.nl

Dit team werkt aan producten voor Verheij

Thijs
designer
Arjan
creatief directeur
Bert
designer
Paul
videograaf/animator
Reinier
algemeen directeur

Meer weten over deze case?

Bel of e-mail Arjan

0182 - 384 233

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding