Reprovinci
20170726-kruiswijk3-pano-2-1600x900-q85
case

Kruiswijk

Scroll

Al decennia lang opererend onder de naam Kruiswijk Vlist, heeft het familiebedrijf de stap genomen naar een nieuw pand om zo de groei te realiseren die het ambieert.

Als opdrachtgever van het eerste uur zijn we recentelijk een spade dieper gegaan om te ontdekken waarom ze doen wat ze doen. Na een creatieve workshop hebben we een manifest geschreven wat in essentie de ziel van de organisatie beschrijft.

  • Project Identiteit, storytelling, strategie
  • Opdrachtgever Kruiswijk
  • Oplevering 2010 - heden

Identiteit en imago

Het donkerblauw-oranje wagenpark van Kruiswijk is altijd een belangrijke basis geweest voor de herkenbare imago van dit familiebedrijf uit de polder. Alle huisstijldocumenten- en uitingen zijn binnen de identiteit zo ontworpen dat die herkenbaarheid gewaarborgd blijft.

Manifest

Samen zijn we op zoek gegaan naar het waarom van het bedrijf. Wat drijft je, waarom besta je, en waarom doe je wat je doet? Dit hebben we vastgelegd in het manifest. Dit manifest wordt momenteel in film-vorm uitgebracht. Het verhaal van, in dichtvorm:

Website

Ook de website van Kruiswijk is in een nieuw jasje gestoken. Uitgaande van de structuur die kruiswijk.eu al had is er een redesign gemaakt. De 6 hoofdpijlers zijn leidend in de navigatie. Via deze disciplines, die je zowel in het menu als op de homepage zelf vindt, navigeer je door de website en kom je meer te weten over de duidelijke aanpak van Kruiswijk. Via mobiel, tablet of desktop blijf je zo op de hoogte van de actuele Kruiswijkprojecten.

Bekijk Kruiswijk.eu

Kruiswijk is hiermee klaar voor de volgende stap: Kwaliteitswerk blijven leveren met nuchtere mentaliteit, maar dan voor héél Nederland.

Uitnodigingskaart

Voor de 'grande opening' van het nieuwe pand is een drieluik kaart verstuurd. De uitnodiging is door ons ontworpen en geproduceerd. De enveloppen zijn middels een adressenbestand in Excel door ons ingeprint.

Uitvoering: 6 kleurendruk met stans.

Film sloop Pier van Scheveningen

Wij hebben de registratie gedaan voor de sloop en demontage van de Scheveningse Pier. Met drone opnamens en camera's vanuit verschillende standpunten hebben we deze operatie vastgelegd.

Aan deze case heeft dit team gewerkt

Arjan

creatief directeur

Bert

designer

Ewout

strateeg

Lilian

projectmanager

Lusanne

designer

Matthijs

developer

Reinier

algemeen directeur

Thijs

designer

Willem

creative director

Kruiswijk

Ontworpen en ontwikkelde middelen:
identiteit, strategie, manifest, storytelling, huisstijl,
responsive website, campagne, timelapse,
film en communicatiemiddelen.

Mooi werk hè?

Kunnen we ook voor jouw organisatie maken.
Zullen we een keer koffie drinken?

Meer weten over dit project?

Bel of e-mail Willem

0182 - 384 233
willemvanveelen@reprovinci.nl