Case

Branding Boer Makelaardij

Disciplines: Strategie, design, online

Een woning kopen of verkopen is een levensveranderende gebeurtenis. Boer Makelaardij wijst graag de weg in de veranderende huizenmarkt. Aan ons de uitdaging om te laten zien wie zij zijn en hun nieuwe identiteit door te voeren in alle communicatie-uitingen: van folder tot website.

Alles begint met een authentiek verhaal, wat vertelt waarom je doet wat je doet. Dat verhaal van Boer Makelaardij hebben we op papier gezet. Tijdens een sessie ontdekten we dat Boer Makelaardij een warmere uitstraling past.

“Wij zijn betrokken, niet alleen als makelaar, maar ook als mens. We denken niet in termen als 'klanten' en 'panden', maar helpen mensen die een thuis willen kopen of verkopen.”

Lees het volledige manifest

Website

Het is belangrijk om consistent te zijn in alle communicatie-middelen. Daarom hebben we advies gegeven voor de kleuren en stijl van de website. Soms hoeft er niet een compleet nieuwe website gebouwd te worden, maar kan er veel bereikt worden met eenvoudige aanpassingen. Dat scheelt tijd én geld.

De website vertelt het verhaal van Boer, verpakt in de nieuwe huisstijlkleuren. Warme kleuren, passend bij makelaars met hart en ziel.

Bekijk de site op boer-gouda.nl

Signing

Boer Makelaardij had de wens om meer modern en kleurrijk te zijn, minder statisch. De nieuwe identiteit komt terug in alle communicatie-uitingen. Geen gesjoemel, geen loze woorden. Maar kwalitatief advies en hulp bij het kopen of verkopen van uw huis of pand. Dat is waar Boer Makelaardij voor staat.

Dit team heeft gewerkt aan deze case

Sandra
creatief strateeg
Thijs
designer
Arjan
creatief directeur

Meer weten over deze case?

Bel of e-mail Arjan

0182 - 384 233

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding