SRS campagne: Buffelen

SRS-personeel beschikt over de poldermentaliteit: hard werken en niet zeuren. Door weer en wind, altijd hard/hart voor de zaak. Kortom: Buffelen!

Foto Header SRS

Wat we hebben gedaan?

Voor SRS is ‘jezelf blijven’ altijd belangrijk geweest. Als je op je werk jezelf niet bent, verdwijnt de werkvreugde. Deze authenticiteit vind je terug in de gehele corporatie identity, van logo tot website. Een goed fundament om te bouwen aan naamsbekendheid. Maar met welke boodschap? Wat wordt de kapstok van de marketingmix? Met deze vragen is Reprovinci aan de slag gegaan.

SRS-personeel beschikt over de poldermentaliteit: hard werken en niet zeuren. Door weer en wind, altijd hard/hart voor de zaak. Kortom: Buffelen!

Door de sterke associatie tussen het bestaande SRS logo en de term buffelen, is de kapstok voor de campagne een feit. Door verschillende (on- en offline) middelen in te zetten zoals campagnevideo’s, een vijf meter hoge opblaasbuffel, directmail en social media wordt de doelgroep van de ‘wij buffelen’ campagne bereikt. Deze middelenmix zorgt voor steeds verder groeiende naamsbekendheid van SRS.

Bekijk de campagnepagina

Foto 1 SRS
Foto 2 SRS
Foto 3 SRS
Foto 4 SRS
Foto 5 SRS
Foto 6 SRS
Foto 7 SRS