Reprovinci
online-marketing-gewoonbeginnen-header

Online marketing: gewoon beginnen

De tijd van een website neerzetten en er vijf jaar niet meer naar kijken is geweest. Online marketing is dan ook niet meer weg te denken, maar lijkt soms ongrijpbaar. Je weet dat het belangrijk is, maar je weet niet precies wat het kan. Of je weet wel wat online marketing inhoud, maar hebt weinig zicht op het resultaat. Dat is waar wij je bij kunnen helpen.

Bij Reprovinci is online marketing is altijd onderdeel van een strategie. Welk doel heeft de nieuwe website of campagne? Wil je nieuwe klanten bereiken, huidige klanten vasthouden of je naamsbekendheid vergroten? Samen stellen we een plan op wat precies past bij jouw organisatie. En de aller belangrijkste stap in dat plan is: gewoon beginnen

meer weten over online marketing?
Marly

Dit is wat wij voor jou kunnen betekenen:

Online goed vindbaar zijn? #gewoonbeginnen - SEO en vindbaarheid - Reprovinci biedt ondersteuning in online marketing

SEO en vindbaarheid

Goede teksten op je website zorgen voor tevreden gebruikers en verhogen de kwaliteitsscore in Google. Zo kun je zonder betaalde advertenties toch op een goede positie in de zoekresultaten van Google staan. Organisch gevonden worden noemen we dat. En dit werkt ook kostenverlagend op SEA.

Doelgericht online verbeteren? #gewoonbeginnen - Monitoren en analyseren - Reprovinci biedt online marketing ondersteuning

Monitoren en analyseren

Inzicht in prestaties van je website. Welke keuzes maken bezoekers en welke online activiteiten vinden er plaats? Met het oog op jouw doelstelling maken we analyses van het gedrag van bezoekers. De uitkomsten van die analyses kunnen je bijvoorbeeld helpen om kosten laag te houden of je doelgroep gerichter aan te spreken.

In de praktijk gaat dat ongeveer zo: We doen een zoekwoordenonderzoek, daarna analyseren we de concurrentie en koppelen we Google Ads en Google Analytics aan je website om de resultaten te meten. Je ontvangt van ons periodiek op maat gemaakte rapporten. Zo maken we het overzichtelijk en inzichtelijk.

Groter bereik? #gewoonbeginnen - social media - Reprovinci biedt online marketing ondersteuning

Social media

Onderschat de kracht van Instagram, LinkedIn en Facebook niet. Social media is niet iets voor tussendoor. Het is snel, je staat direct in contact met de doelgroep en het bereik is enorm. Iedereen is overal en altijd connected. Het is daarom van belang dat je van tevoren een degelijke verkenning doet en een plan maakt voor content die je wilt gaan plaatsen op social media.

  • Content creatie
  • Communicatiekalender
Meer concrete leads? #gewoonbeginnen - Online adverteren - Reprovinci biedt online marketing ondersteuning

Online adverteren

De uitdaging van social media is het creëren van relevante en waardevolle content die aansluit op de behoefte en interesse van je doelgroep. Adverteren is ook hier een waardevolle aanvulling. De mogelijkheid van specifieke targeting maakt dit erg interessant.

Dit kan bijvoorbeeld op basis van leeftijd, geslacht, interesse en gedrag. Hierdoor kun je met een minimum aan budget een maximum aan potentiële geïnteresseerden bereiken.

Juiste moment, juiste plek? #gewoonbeginnen - Campagnes - Reprovinci biedt ondersteuning in online marketing

Campagnes

De identiteit een boost geven? Tijdelijk een product extra onder de aandacht brengen door middel van een opvallende actie? Campagne voeren kan voor tijdelijke of langere duur. Met een goed doordacht concept kan er een sterke boodschap overgebracht worden bij de juiste doelgroep. En alles wat nodig is om de touchpoints van de klant te raken - stemmen wij perfect voor je af - of dit nu online of offline is.

  • Combinatie met offline media

Dus, laten we "gewoon beginnen"
We bepalen samen het doel, maken een plan en helpen je met alles wat daarvoor nodig is. Denk aan het inzichtelijk maken van de concurrentie, bedenken van een campagne of bijvoorbeeld ontwikkelen van content. De kennis niet in huis of collega’s met tijdgebrek? Wat je situatie ook is, we maken een plan dat haalbaar is en past bij je organisatie.

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding