Reprovinci
identiteitstrategie-1600x225-q100

Identiteitstrategie

Bedrijfsidentiteit is het beeld dat het management en de werknemers over een bedrijf hebben. De kern van dit beeld wordt ook wel de persoonlijkheid van een bedrijf genoemd. Die wordt samengesteld door communicatie, symboliek en gedrag. De uiting van de identiteit is deel van de externe positionering van het bedrijf.

Als je authentiek wilt zijn in je communicatie, is het belangrijk dat je goed weet wie je bent. Je sterke kanten, wat er allemaal goed gaat, maar ook je zwakkere kant is niet onbelangrijk. Weten hoe je in elkaar zit is essentieel. Dat lijkt makkelijk, maar het zit hem juist in de nuances.

Veel mensen zullen zeggen dat hun bedrijf innovatief en oplossingsgericht is of dat ze oog hebben voor mensen. Maar wat is dan precies dat verschil met anderen binnen hetzelfde werkveld? Wat maakt jouw bedrijf of organisatie nu echt van jou? Door middel van verschillende methodes komen we samen achter de essentie van ‘waarom je doet wat je doet’. Door dat te combineren met hoe je te werk gaat en wat je belooft aan je klanten, komen we achter het échte verhaal van je organisatie of bedrijf.

The value of identity of course is that so often with it comes purpose

richard r. grant

Meer weten over identiteitsstrategie?

Bel, e-mail of whatsapp Ewout

0182 - 384 233
ewout@reprovinci.nl

Stuur ons een appje

Word je liever teruggebeld?

Dat kan ook. Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Bekijk projecten waarvoor we de identiteitstrategie-methode succesvol hebben toegepast:

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding