Reprovinci
communicatiestrategie-1600x225-q85

Communicatiestrategie

Een communicatiestrategie -marketingplan- hoe je het ook noemt ... het is iets wat nodig is, maar vaak geen hoge hoogste prioriteit heeft. En dit terwijl consistent en doelgericht communiceren broodnodig is om succesvol en resultaatgericht beleid te voeren.

“De voor een organisatie essentiële beslissing welke boodschap aan welke doelgroep en op welke manier moet worden overgebracht om de marketing – en promotiedoelstellingen te verwezenlijken.”

Een mooie, heldere definitie lijkt het. Totdat je een laag dieper kijkt. Er achter komen wat die boodschap is die je wilt overbrengen, is een proces. Welke doelgroepen wil je dan bereiken en welke doelstellingen wil je formuleren? En niet onbelangrijk, welke middelen moeten we dan inzetten om die doelstellingen te halen. Dit betekent dat we input van je nodig hebben. Oftewel, dit is iets wat we niet alleen kunnen.

Wij zorgen voor een omgeving waarin we op een praktische en leuke maniere antwoord gaan geven op die vragen, zodat we vervolgens samen de keuzes kunnen maken om de strategie vorm te geven. In de sessie gaan we op basis van de identiteit, jouw verhaal en je kernwaarden, bepalen wat de boodschap wordt en welke doelgroepen jij wilt aanspreken met die boodschap.

You can’t sell anything if you can’t tell anything

Beth Comstock

Whitepaper

We hebben een whitepaper geschreven die laat zien hoe wij tegen bedrijfsstrategie, identiteitstrategie, communicatie, marketing en social media strategie aankijken én hoe we dat succesvol voor jouw organisatie kunnen inzetten.

Meer weten over communicatiestrategie?

Bel of e-mail Ewout

0182 - 384 233
ewout@reprovinci.nl

Word je liever teruggebeld?

Dat kan ook. Laat je gegevens achter en we bellen je zo snel mogelijk.

Bekijk projecten waarvoor we de communicatiestrategie-methode succesvol hebben toegepast: