Reprovinci

Je merk en identiteit weer helder in de markt zetten. Een specifiek product presenteren of specifieke doelgroep aanspreken. Een campagne leent zich daar uitstekend voor. Een duidelijk afgebakend doel en doelgroep waarvoor wij een heldere boodschap neerzetten. Aangekleed met dito middelen.

Een campagne gaat vandaag de dag wel verder dan alleen klassieke advertentie inkoop. Met een creatieve invulling, aansprekend voor de doelgroep, wordt de campagne ingekleurd. De juiste middelen, online en offline, worden afgestemd d.m.v. de daarvoor ontwikkelde customer journey. Welke touchpoints zijn er in de klantreis en waarop willen we sturen. Wat is het uiteindelijke doel van die reis en het doel van de campagne? De ene keer wordt vooral op social advertising gestuurd, terwijl een andere doelgroep middels DM en video bereikt wordt.

Als het doel en de boodschap zijn vastgesteld gaan we hard aan de slag om het idee van de campagne concreet te maken. Designers gaan pixels creƫren, de printers draaien overuren en de creatieve techneuten zorgen voor een solide online oplossing.