Case

Wervingscampagne Kruiswijk

Tijdens de Open Bedrijvendag 2018 was iedereen welkom om een kijkje te komen nemen bij Kruiswijk. Het nieuwe pand werd op 14 april 2018 tussen 9.00 – 12.00 uur opengesteld voor publiek. Met een gerichte campagne laten we zien hoe mooi het werk is dat Kruiswijk doet.

Disciplines: Design, Websites, Online marketing, Video en animatie

De doelgroep waar Kruiswijk zich met deze campagne in het bijzonder op wil richten is jongeren. Maar hoe bereik je deze groep en hoe maak je ze enthousiast voor de grond- sloop en infrasector?

Door middel van posters op scholen en het plaatsen van posts op Facebook hebben we heel gericht de gewenste groep van jongeren tussen de 15–25 jaar als target gesteld.

Campagne video

In een filmpje van nog geen 20 seconden laten we met korte flitsen beelden zien van projecten waar Kruiswijk actief is. Van een klein project waar asbest verwijderd wordt tot een groot project waar gesloopt wordt in het centrum van Rotterdam. Mooi werk, man!

Social campagne

Om jongeren te bereiken zijn Facebook en Instagram zeer geschikt. Drie verschillende posts zijn ingezet om deze doelgroep te bereiken, waaronder een carrousel waarin de activiteiten verbeeld zijn. Door middel van geselecteerde interesses, zoals techniek (sectoren), bouwvakker (functies) en Caterpillar (merken) hebben we ervoor gezorgd dat een specifieke groep van deze jongeren de Kruiswijk post te zien krijgt op zijn of haar Facebook tijdlijn.

De video wordt goed bekeken op Facebook. Hij is echt super tof geworden!

Esther de Vries, Marketing & Communicatie

Inschrijfpagina

Om inzicht te krijgen in het aantal geïnteresseerden hebben we een inschrijfpagina gemaakt. Kruiswijk kan zo van te voren zien of de bezoekers werkzoekend zijn of vanuit interesse een bezoekje brengen aan het bedrijf. Schrijf je nu in en ontvang een goodiebag!

Dit team heeft gewerkt aan de case

Arjan
creatief directeur
Thijs
designer

Meer weten over deze case?

Bel of e-mail Arjan

0182 - 384 233

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding