Reprovinci
muzieum-header-1600x900-q85
case

muZIEum opent je de ogen

Scroll

Het gevoel van ‘begrijpen door te ervaren’ werd de focus van de externe communicatie van muZIEum.

Vaak wordt een evenement op zo’n manier gepresenteerd dat je er wel heen moét, maar wordt die belofte achteraf vaak niet volledig waar gemaakt. Bij muZIEum is de ervaring juist heel sterk, maar de presentatie te bescheiden. Je voelt, proeft, ruikt en beluistert het dagelijkse leven, maar dan door de ogen van een blind persoon. Door de communicatie terug te brengen naar die essentie, is muZIEum in staat om met gepast zelfvertrouwen de geweldige ervaring zichtbaar te maken.

  • Project Communicatie, website, productie
  • Opdrachtgever muZIEum
  • Oplevering 2015-heden

muZIEum opent je de ogen. Deze slogan vertelt in één zin het hele verhaal van het museum.

Nadat je een donkerbeleving hebt meegemaakt, kan je niet anders dan met een an- dere blik kijken naar de uitdagingen die blinden en slechtzienden dagelijks moeten overwinnen. Die transitie, dat gevoel van het begrijpen door het te ervaren, werd de focus van de externe communicatie van muZIEum. Dit vertaalden we door in de verschillende uitingen die we voor muZIEum maakten.

Dit team heeft werkt aan deze case

Ewout

strateeg

Geri

developer

Lilian

projectmanager

Marco

orderbegeleider

Matthijs

developer

Reinier

algemeen directeur

Thijs

designer

Willem

creative director

Meer weten over dit project?

Bel of e-mail Ewout

0182 - 384 233
ewout@reprovinci.nl