Reprovinci
header_srs-1600x900-q85
case
Ruud Maasland

Campagne SRS: Buffelen

Scroll

SRS beschikt over de echte poldermentaliteit: hard werken en niet zeuren. Door weer en wind, altijd hard/hart voor de zaak. Met de opdracht dát naar buiten te brengen en de wens om als SRS ‘gewoon onszelf te zijn’ is de campagne #buffelen ontstaan. Die passie, gevat in een campagnevideo, stond aan de basis van de campagne met als doel: Zorgen dat SRS zichtbaar is en nieuwe klanten krijgt.

  • Project Campagne
  • Opdrachtgever SRS Personeel
  • Oplevering Medio 2016

Door uit te gaan van de customer journey (klantenreis), alle momenten dat iemand in aanraking komt met SRS, hebben we de juiste middelen kunnen ontwikkelen om de doelgroep goed te kunnen bereiken.

De opvallende uitstraling, de toon van de campagne en het feit dat beiden een perfecte reflectie zijn van het DNA van SRS, hebben er voor gezorgd dat de campagne vervolgens een groot succes werd.

Een compleet nieuwe uitdaging waren de twee filmdagen voor SRS. Zo zit je op de studio een flyer vorm te geven, en zo sta je in een vreemd huis het bed op te maken voor de filmset.

Lusanne

Meer weten over deze case?

Contact Lusanne

0182 - 384 233
lusanne@reprovinci.nl