Campagne SRS: Buffelen

Case

SRS beschikt over de echte poldermentaliteit: hard werken en niet zeuren. Door weer en wind, altijd hard/hart voor de zaak. Met de opdracht dát naar buiten te brengen en de wens om als SRS ‘gewoon onszelf te zijn’ is de campagne #buffelen ontstaan. Die passie, gevat in een campagnevideo, stond aan de basis van de campagne met als doel: Zorgen dat SRS zichtbaar is en nieuwe klanten krijgt.

Door uit te gaan van de customer journey (klantenreis), alle momenten dat iemand in aanraking komt met SRS, hebben we de juiste middelen kunnen ontwikkelen om de doelgroep goed te kunnen bereiken.

De opvallende uitstraling, de toon van de campagne en het feit dat beiden een perfecte reflectie zijn van het DNA van SRS, hebben er voor gezorgd dat de campagne vervolgens een groot succes werd.

Dit team heeft aan dit project gewerkt

Arjan
creatief directeur
Ewout
strateeg
Lusanne
designer

Wil je meer weten over dit project?

0182 - 384 233

Stuur ons een appje

Onze site maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikservaring. Bekijk onze privacyverklaring.

Sluit melding