Identiteit en merkstrategie

Van merkinnerlijk naar merkuiterlijk.

03 Identiteit en merk

Bedrijfsidentiteit is geen marketing

Iedere organisatie, van compacte MKB’er tot grote (non-profit) organisatie komt bewust of onbewust tot de vraag: Wie ben je als organisatie, waar sta je (voor) en wie wil je zijn? Wat is de kern, het verhaal van de organisatie? Dit zijn belangrijke vragen die beantwoord moeten worden. Dat kan in het groot maar ook heel pragmatisch en compact. Een duidelijke identiteit voegt waarde toe aan uw organisatie en is geen marketingtrucje.

De juiste snaar

Uiteindelijk gaat het ons om de juiste te snaar te vinden en deze door te vertalen naar het juiste merkuiterlijk (logo, huisstijl, vormgebruik, typografie  en kleurgebruik). Op dit merkuiterlijk, het fundament gaan we voor u verder bouwen door middel van designdragers als een website, brochures, verpakkingen, mailingen etc. Alles maatwerk en altijd passend bij uw organisatie en uw merkstrategie. 

Wilt u meer weten of eens op de koffie komen?

Neem contact met ons op

Of bel ons nu: 0182 - 384 233