(Crossmediale) campagne

Creativiteit, bereik en mediakeuze bepalen het succes.

Comm Crossmedia campagne

Het doel van een campagne

Met een campagne benadert u uw doelgroepen op meerdere manieren en momenten, en kunt op de langere termijn invloed uitoefenen op het gedrag of de beleving van uw doelgroep. Een reclamecampagne kunt u bijvoorbeeld inzetten voor merkintroductie en merkbeleving, een actie, of om een verandering in uw dienstverlening onder de aandacht te brengen. Een campagne sluit daarbij altijd aan op uw strategie.

Crossmediaal

Bij crossmediale campagnes worden dus meerdere communicatiemiddelen gebruikt. Crossmediale campagnes zijn daarmee effectiever dan single campagnes. In onze reclamecampagnes gebruiken we traditionele offline media, maar maken we ook gebruik van de mogelijkheden die internet ons biedt. Juist het effectieve samenspel van deze offline en online middelen leidt tot meetbare en efficiënte crossmediale campagnes. 

Wilt u meer weten of eens op de koffie komen?

Neem contact met ons op

Of bel ons nu: 0182 - 384 233